|
|
|
|
|
Spekkink C&R richt zich op kennisintensieve dienstverlening in de vakgebieden:
kwaliteitsmanagement
bouwprocesinnovatie
ICT beleid in de bouw en infra
arbeidsomstandigheden op de bouwplaats
Iedere opdracht is maatwerk. Daarom hecht Spekkink C&R veel waarde aan het doorgronden van de vraag en het ontwikkelen van een aanpak voor het beantwoorden van die vraag. De gewenste dienstverlening wordt telkens in nauw overleg met de opdrachtgever in het offertetraject gespecificeerd. Een goed, persoonlijk contact met de opdrachtgever(s) is daarbij cruciaal.
Waar de expertise van Spekkink C&R ontoereikend is voor het beantwoorden van de vraag, wordt binnen het netwerk - en in overleg met de opdrachtgever - gezocht naar aanvullende expertise.
Klanttevredenheid is voor Spekkink C&R de maatstaf voor geleverde kwaliteit. Spekkink C&R wil het meten van klanttevredenheid verder ontwikkelen en expliciteren.
Een verder beleidsstreven is de voortdurende verbetering van de dienstverlening. Spekkink C&R werkt daarom volgens een kwaliteitssysteem dat is gecertificeerd in het kader van de NEN-EN-ISO 9001-2008.
|
|
|
|
|
|